DHO שירותי משרד במיקור חוץ הוקמה על מנת לתת מענה הולם ומקצועי לבעלי ובעלות עסקים בתמיכה ובניהול השוטף של השגרה היומיומית.
דנה הגר, מייסדת ומקימת DHO שירותי משרד מרחוק מתקדמים ובעלת ניסיון של כ-20 שנה בתפעול וניהול אדמיניסטרטיבי בחברות המובילות כיום במשק.
הצורך של עסקים בסיוע שירותי מזכירות בהתנהלות השוטפת לצד גמישות, מקצועיות מהמעלה הראשונה וראיה עסקית רחבה ,נותנת לעצמאיים, עסקים בינוניים וקטנים כאחד, את המעטפת לה הם זקוקים בהתקשרות חיצונית!
מאז 2012 DHO ניהול משרד במיקור חוץ שמחה להעמיד לשירות לקוחותיה מגוון רחב של שירותי אדמיניסטרציה מתקדמים, הכוללים אנשי מקצוע מובילים בתחומם וביחד עם כלים טכנולוגים ייחודיים, אנו מציעים פתרון אדמיניסטרטיבי ניהולי מקיף, המותאם ע"פ צרכי הלקוח.
אנחנו יכולים לעשות הרבה עבורכם, ואנו תמיד נכונים להתאים את חבילת השירותים לצרכים שלכם. אנו מביאים איתנו ניסיון רב, ומעמידים לרשותכם ידע וניסיון של צוות שלם.
כמה פעמים הרגשת שחסרות לך עוד כמה שעות ביממה בשביל לענות לכל המיילים, לתאם את כל הפגישות או לתייק את המסמכים. לכל עסק או עצמאי ישנם את הרגעים האלו. ולא אחת חולפת בראשכם המחשבה על עזרה נוספת, עובד/ת שיוכל לטפל בהזמנות מהספקים או להפיק את כל החשבוניות.
ואם המחשבות הללו נשמעות לכם מוכרות, זהו בדיוק המקום לדבר על שירותי משרד במיקור חוץ – זהו בדיוק מודל השירות שאתם מדמיינים. באמצעות שירותי משרד מרחוק ניתן להעניק לכל אחד, מהעצמאי ועד החברה בע“מ, את הפתרון האופטימלי – שירותי אדמיניסטרציה שסוגרים את כל הפינות.
ניהול משרד במיקור חוץ יכול לתרום ולסייע לקדם את העסק, עוד יותר ממה שאתם יכולים לשער. זוהי לא סתם עזרה במשרד, זהו שינוי של ממש.
כל בעל עסק או עצמאי, אשר לפעמים נשאר ער עד השעות הקטנות של הלילה בשביל לטפל בכל אותן המשימות, בוודאי מבין את נחיצות העזרה החיצונית. אך גם מי שמכיר בכך עשוי להיות מופתע מהערך המוסף והתועלות הרבות שהשירות מביא.
רמה מקצועית גבוהה יותר מול הלקוחות – בשביל להצליח בעסקים חשוב לכם לשדר מקצועיות בכל התנהלות העסק. זו לא רק העבודה שאתם עושים, אלא כל חווית השירות אשר מתחילה כבר מהמענה הראשוני ללקוח.
למרות כי אתם שואפים למקצועיות, בפועל מפאת חוסר הזמן אתם עלולים לפוגע בחוויית הלקוח והמיתוג שלכם. שירותי משרד מרחוק יכולים להבטיח לכם רמה מקצועית גבוהה יותר בכל הנוגע להתנהלות מול הלקוחות.
יותר זמן לפיתוח עסקי – כאשר בעלי עסקים מקדישים זמן רב לפעולות אדמיניסטרטיביות, הם עשויים למצוא את עצמם דורכים במקום. אמנם כל אותן הפעולות הן חלק בלתי נפרד מהעבודה, אך אם תוציאו אותן למיקור חוץ, תהיו פנויים לניהול ופיתוח העסק.
כאשר אתם נעזרים בשירותי ניהול משרד במיקור חוץ, אתם יכולים להיות שקטים ולדעת כי מישהו מטפל בכל הענייניים האדמיניסטרטיביים. וכך אתם פנויים לחשוב ולתכנן את האסטרטגיה העסקית שלכם, להגדיל את נתח השוק ולהצעיד את העסק קדימה.
לחסוך במשאבים וליהנות מכלים נוספים – עסקים רבים מחפשים שירותי משרד מרחוק מכיוון שהם מבינים כי זה משתלם יותר מאשר העסקת עובד, וזה מאפשר להם לשמור על גמישות. אך התועלות הן גדולות ממה שאתם חושבים.
לא רק שניתן לחסוך את הוצאות השכר, אתם חוסכים גם הוצאות רבות אחרות הקשורות לשכירת משרד, רכישת מחשבים ושירותי תוכנה ותקשורת לצורך ניהול המשימות האדמיניסטרטיביות וקשרי הלקוחות.
שירותי משרד לעסקים מאפשרים לכם ליהנות מכל זה, אך ללא צורך בהשקעת סכומי כסף גבוהים. אנו מחזיקים בכל המחשוב, ציוד התקשורת ומערכות התוכנה מאפשרות לנו לנהל את קשרי הלקוחות והאדמיניסטרציה שלכם.
תחת המטריה של שירותי משרד לעסקים אתם יכולים למצוא מבחר שירותים הנותנים מענה לכל ההתנהלות השוטפת של העסק, כמו גם לצרכים מיוחדים. להלן כמה דוגמאות:
אלו הן רק כמה דוגמאות, אך אנו מטפלים בכל שירותי הבקאופיס, מהלוגיסטיקה ועד הניהול הפיננסי.
לכל עסק יש את המטלות הללו שהוא מתקשה להגיע אליהן ולנהל אותן בצורה האופטימלית. אך כל אחד עשוי להזדקק לשירותים אחרים. זוהי נגזרת של היכולות האישיות של כוח האדם בעסק, וגם אופי הפעילות.
מהסיבה הזו אנו מציעים לכם מודל שירות גמיש של שירותי משרד במיקור חוץ. ניתן להתאים לכל עסק את חבילת השירות המתאימה לצרכים שלו, הן מבחינת השעות והן מבחינת אופי השירותים.
4 הכללים הכי חשובים . לאחר שמתקבלת החלטה לקחת עוזרת אישית, עולה השאלה כיצד לבחור עם מי לעבוד, קיימות כל כך הרבה אפשרויות. במאמר הבא ננסה לעשות סדר ולתת כללי ברזל בבחירת העוזרת האישית המתאימה ביותר עבורך. כלל ראשון: ראשית, להבין עם עצמי מה בדיוק אני צריך ויכול שמישהו יעשה עבורי, כלל
כאשר בעל עסק עומד בפני ההחלטה האם לקחת מנהלת משרד שכירה או לקחת חברה חיצונית, ההחלטה היא גורלית ויכולה לקבוע את הצלחתו או כישלונו של העסק. ריכזנו לכם את הנקודות הכי חשובות שיש לקחת בחשבון כאשר שוקלים האם לקחת שירותי משרד חיצוניים. 1.מערך מיומנות בעל ערך – שירותי משרד וירטואליים, עובדים כיחידה
שירותי משרד חיצוניים או וירטואליים או במיקור חוץ הן חברות אשר מספקות שירות לניהול המשרד ומהוות חלופה ראויה לבעלי עסקים. השירות מתאים לעסקים קטנים ובינוניים ובמסגרת השירותים המסופקים בדרך כלל נוכל למצוא: שירותי תמיכה אדמיניסטרטיביים, טכניים, ניהול עובדים, ניהול מערך שירות, ניהול פיננסי עריכה, הגהה, עיבוד תמלילים, ארגון קבצים, ניהול אירועים והנהלת
עוזרת אישית לאיש עסקים היא במקרים רבים החוליה החלשה. אין ספק כי כל איש עסקים הרוצה להצליח חייב מזכירה אישית. מאחורי כל עסקה, כל השקעה, כל חוזה וכל שיתוף פעולה עסקי ישנה כמות אינסופית של עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. כל איש עסקים נדרש לעוזרת אמינה ומקצועית שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. ללא מנהלת
אולי השאלה הראשונה שעולה לכם בראש היא האם שירותי משרד מרחוק מתאימים עבורכם. אם אתם נמצאים בשלב של התלבטות. שלב בו אתם מבינים כי אתם זקוקים לעזרה, אך אינכם בטוחים האם להעסיק עוזרת שכירה, או לפנות לעזרתם של שירותי משרד חיצוניים – מאמר זה בשבילכם. במאמר זה אסקור מהם שירותי ניהול משרד
שירותי משרד לעסקים הניתנים במודל של מיקור חוץ יכולים לפתור הרבה מהבעיות איתם מתמודדים בעלי העסקים, וגם לשפר את ביצועי העסק. שירותי מזכירות חיצוניים הופכים להיות דבר מקובל בקרב פרילנסרים, בעלי מקצועות ועסקים מתחומים שונים. אז מה היתרון של שירותי משרד מזכירות במיקור חוץ, וכיצד זה יכול לעזור לכם? שירותי משרד מזכירות
שירותי משרד במיקור חוץ הם אחד השירותים העסקיים המצליחים והמבוקשים ביותר כיום. הדרישות השונות הקיימות בשוק, ובראשן הדרישה לפתרונות איכותיים המאפשרים לשמור על גמישות עסקית וחופש פעולה, הביאו עסקים רבים לבחירה במודל זה. כיום השירותים המשרדיים, המעניקים מענה לספקטרום רחב של צרכים, לרבות הנהלת חשבונות ועד צרכים שיווקיים, הם הפתרון המועדף עבור
ניהול משרד במיקור חוץ הוא פתרון יעיל ומשתלם בו בוחרים עסקים רבים. זהו שירות המעניק הרבה ערך ללקוח, ואולי נראה בתחילה כעוד הוצאה, אך בפועל הכרחי בכדי לייצר הכנסות. אם אתם עדיין מתלבטים, הרשו לנו לספר לכם על היתרונות והיכולות של שירותי מזכירות לעסק שלכם. לפני שנסביר על יתרונות השירות, חשוב להסביר
מי מאיתנו אינו מרגיש כי הוא זקוק לשירותי עוזרת אישית לצורך עבודתו וניהול עסקיו? זהו יכול להיות קבלן איטום שצריך מישהי שתטפל במענה הטלפוני ללקוחות והפקת החשבוניות. זהו יכול להיות עורך הדין שצריך תיאום פגישות וטיפול בניירת. יבואן קטן שמעדיף להתעסק בשיווק ומכירות, וצריך עזרה בשירותי המשרד או ניהול המדיה החברתית. איש